fredag 2 december 2011

Basar och tävling :)

Just nu sitter jag hos tvÃ¥ underbara vännen och är barnvakt till deras underbara dotter. W somnade för 1½ timme sedan sÃ¥ dÃ¥ passade jag pÃ¥ att göra lite mozartkulor till basaren som är pÃ¥ söndag.

På söndag är det alltså basar i Skarpängsgården i Täby. Jag fick frågan av mig svärmor om jag ville baka lite och sälja där. Självklart ville jag det :) Även fast det kommer va dagen efter vår julfest på jobbet. Men det är okej :)
Har så mycket tankar och idéer på vad jag ska baka så jag blir alldeles knäpp. Vill så mycket, men så lite tid :)


På sockerrus.se är det en tävling också. sista dagen för att medverka va den sista november, vilket jag helt glömde bort. Men så blev det förlängt och då måste jag ju bara ställa upp. Det skulle sitta fint med ett presenkort :)

änglaspel.se , lyxigaplÃ¥tburkar.se och roligaplÃ¥ster.se :)


Ha en underbar helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar